მოგესალმებით! ნანინას ბლოგში თქვენ იხილავთ სასარგებლო საგანმანათლებლო (და არამხოლოდ) აქტივობებს. გახსოვდეთ, ცოდნა, ძალაა...
ჩემ შესახებ
ნანა ჯალაღონია
ფილოლოგიის აკადემიური დოქტორი,
წამყვანი მასწავლებელი
პირადი ინფორმაცია
სახელი: ნანა
გვარი: ჯალაღონია
დაბადების თარიღი (რიცხვი, თვე, წელი): 25/08/1980 წელი
საკონტაქტო ინფორმაცია
მისამართი: ქ. თბილისი
ელ-ფოსტა nanajalagonia1980@gmail.com
ოჯახური მდგომარეობა
დაოჯახებული მეუღლე და ერთი ვაჟი
ზოგადი განათლება
ზუგდიდის რაიონ სოფელ განმუხურის საჯარო სკოლა წარჩინებით 1986-1997 წელი
უმაღლესი განათლება
ივანე ჯავახიშვილისსახელობის თბილისისსახელმწიფო უნივერსიტეტისსოხუმის ფილიალი. 1997-2001 წწ პედაგოგი/მაგისტრი
2014 წელი- სოხუმისსახელმწიფო უნივერსიტეტისდოქტორანტურა. სადოქტოროპროგრამა „თანამედროვექართული ლიტერატურა დალიტერატურის თეორია“. 2014 -2017 წწ ფილოლოგიის აკადემიური დოქტორი
წარმატებით დაიცვა სადოქტორო დისერტაცია თემაზე - „ირონია, როგორც კომიკურის აქტუალური ფორმა“. 2017 წელი მიენიჭა ფილოლოგიის აკადემიური დოქტორის ხარისხი.
საქართველოს განათლების,მეცნიერების, კულტურისა დასპორტის სამინისტრო,სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,მასწავლებლის საქმიანობისდაწყების, პროფესიულიგანვითარების და კარიერულიწინსვლის სქემა 2018 წელი მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიულიგანვითარების და კარიერული წინსვლის სქემის ფარგლებში მიენიჭა წამყვანი მასწავლებლის სტატუსი
არის ავტორი ერთი მონოგრაფიისა „ირონია, როგორც კომიკურის აქტუალური ფორმა („დათბობის“ პერიოდის ქართულ ბელეტრისტიკაზე დაყრდნობით). 2019 წელი მონოგრაფიის ავტორი
პროფესიული განვითარების და პროფესიული გადამზადების კურსები:
მოდული-3; სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა პროფესიული განვითარებისთვის.
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 23-24-მარტი-2019 წელი
ლიდერობის აკადემია 2; მოდული 2; ტრენინგმოდული „სწავლების მენტორობა“.
ათასწლეულის გამოწვევის ფონდის
მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთაპროფესიული განვითარების პროექტი
09/12/206 წელი;
ლიდერობის აკადემია 2-ის მოდული 6; ტრენინგმოდული „ თანასწორობის საკითხები.“
ათასწლეულის გამოწვევის ფონდის
მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთაპროფესიული განვითარების პროექტი 20/01/2018 წელი.
ლიდერობის აკადემია 3-ის პირველი მოდული: „შეფასებისა და ტექნოლოგიების გამოყენებით მოსწავლეების ავტონომიურობის ხელშეწყობა“.
ათასწლეულის გამოწვევის ფონდის
მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთაპროფესიული განვითარების პროექტი
17/07/2018 – 21/07/2018 წელი.
საგაკვეთილო დაკვირვება სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2017 წ
მასწავლებლის პროფესიული საქაღალდის შეფასება სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2016 წ
მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2019წ
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის დაგეგმვა და წარმართვა სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2016წ
მასწავლებლის საქმიანობისდაწყების, პროფესიულიგანვითარების და კარიერულიწინსვლის სქემის ფარგლებში მიენიჭა წამყვანი მასწავლებლის სტატუსი საქართველოს განათლების, მეცნიერების,კულტურისა და სპორტის სამინისტრო
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2018 წელი
პედაგოგიური გამოცდილება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში
სსიპ აფხაზეთის N2 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი. 2015 წლიდან ქართული ენა და ლიტერატურა V-VI კლასები
შპს საშუალო სკოლა„კანდიდის“ ქართული ენისადა ლიტერატურის პედაგოგი. 2011 - 2014 წწ ქართული ენა და ლიტერატურა V-VII-VIII-X-XI
კიევის უნივერსიტეტისსაკონსულტაციო ცენტრ GUMAმერიდიანი + , ფსიქოლოგიისასისტენტ პროფესორი. 2008 -2014წწ ზოგადი ფსიქოლოგია I-II-II-IV კურსები
წმინდა ნინოს სახელობისმრავალპროფილიანი კოლეჯი. 2007-2009წწ ფსიქოლოგია I-II-III-IV კურსები
სხვა სამუშაო გამოცდილება:
სსიპ სოხუმის მოზარდმაყურებელთა სახელმწიფოპროფესიული თეატრ „თეთრიტალღის“ 2012 –2014წწ კადრების სამსახურისუფროსი.
ჟურნალ „ათინათის“სარედაქციო კოლეგიისწევრი. 2011 წელი სარედაქციო კოლეგიის წევრი.
წელი კერძო საბავშვო ბაღი„ცეროდენები“. ფსიქოლოგი. 2008-2011წწ ფსიქოლოგი
წელი საქართველოს შსს.შინაგანი ჯარების ქიმიური სამსახურის საწყობისუფროსი. 2002-2004წწ ქიმიური სამსახურისსაწყობის უფროსი.
ჯ. ლეჟავას სახელობისმეცნიერებათა მრავალპროფილიანი აკადემია 2011წელიდან დღემდე აკადემიის ნამდვილი წევრი
ცხუმ-აფხაზეთისმეცნიერებათა აკადემია
2018 წლიდან დღემდე აკადემიის ნამდვილი წევრი, მეცნიერ თანამშრომელი
2014 წელი- მოიპოვა საჯარო სკოლების დირექტორობის უფლების დამადასტურებელი სერთიფიკატი. 2014-წლიდან დღემდე სსიპ აფხაზეთის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი.
ჩართულია მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში. ხელმძღვანელობს შიდა შეფასების ჯგუფს; ამავე დროს გახლავთ საქართველოს კერძო და საჯარო სკოლების დირექტორთა საბჭოს წევრი (წარმოადგენს აფხაზეთის რეგიონს); არის გამარჯვებული საქართველოს „ესეების კონკურსისა "მასწავლებლებიკონსტიტუციაზე“, სადაც ასევე წარადგინა აფხაზეთის რეგიონი (ერთადერთი გამარჯვებული აფხაზეთის რეგიონიდან).
გამოქვეყნებული სამეცნიერო პუბლიკაციები და კონფერენციები:
1. ირონიის სემიოსფერო - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები, ჰუმანიტარულ და სოციალურ-პოლიტიკურ მეცნიერებათა სერია, ტ. XV, თბილისი, 2016, გვ. 260-272. ელ. ვერსია:http://sou.edu.ge/files/samecniero%20mushaobis%20koordinacia/MB_SSU_Proceedings_15a.pdf
2. ირონია, როგორც კულტურის საბაზისო ცნება - გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივესრიტეტი. ი. გოგებაშვილისადმი მიძღვნილი მეოთხე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია. 27 ოქტომბერი. 2016 წელი. პროგრამა - გვ7.
3. რეზო ჭეიშვილის შემოქმედება „დათბობის“ ტროპების კონტექსტში - გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი. მეცხრე საერთაშორისო კონფერენცია „განათლების მენეჯმენტი: მიმდინარე გამოწვევები და განვითარების პერსპექტივები“. 18-19-ნოემბერი, 2016 წელი. პროგრამა - გვ-9.
4. Interpretations of Werming Period - International Online Conference New Dimensions of Philology-Languages, Literature, Linguistecs, Culture. Plok,24/04/2016. ელექტრონული მისამართი: www.ndop.pwszplock.pl.
5. ქართველი მწერლების შემოქმედება საბჭოთა პერიოდში - გორის სასწავლო უნივერსიტეტი. მეშვიდე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია-„განათლება, ეკონომიკა და მდგრადი განვითრება“.28 ნოემბერი. 2014 წელი. პროგრამა - გვ-11. კრებული-გვ 629-632.
6. ნოდარ დუმბაძის ადრეული პერიოდის შემოქმედების ერთი თავისებურების შესახებ - ჟ. კულტურათაშორისი კომუნიკაციები. თბილისი, 2014, N22. გვ 68-74.
7. „სკოლის მართვაში მენეჯერის თანამშრომლობითი მიდგომა და წარმატების ფორმულა“- ეროვნული სამეცნიერო კონფერენცია: „თანამედროვე განათლების პარადიგმები უნივერსიტეტებსა და სასკოლო განათლებაში“-სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი-2017
8. „მოზარდებში კრიტიკული აზროვნების განვითარების ხელშეწყობა -პრობლემის გადაჭრის ერთ-ერთი ფორმა“. გაზეთი ახალი განთლება. 13-19-06-2019 წ. გვ 9;
9. გაზეთი „ახალი განათლება“ 2019 წლის 13-19 ივნისს, გვ-9. სტატიის სათაურია: „მოზარდებში კრიტიკული აზროვნების განვითარების ხელშეწყობა-პრობლემის გადაჭრის ერთ-ერთი გზა“.
განხორციელებული
პროექტები:
2011 წელი- საშუალო სკოლა „კანდიდი“- „დედის სახე ქართულ ზეპირმეტყველებასა და ლიტერატურაში“ (VIII კლასი).
2012 წელი საშუალო სკოლა „კანდიდი“ – „მუდამ ერთად ვაკეთოთ კეთილი საქმე“. (VII კლასი).
2012 წელი საშუალო სკოლა „კანდიდი“-„ნოდარ ტაბიძე-გალაკტიონის სახლის მასპინძელი“. (VII კლასი).
2013 წელი- თეატრი „თეთრი ტალღა“-დამოუკიდებლობის დღესთან დაკავშირებით ორგანიზებული გასტროლი გორის კულტურის ცენტრში.
2015 წელი- პროექტი "ტრადიცია და თანამედროვეობა აკაკი წერეთლის "გამზრდელისა" და ლეო ქიაჩელის"ჰაკი აძბას" მიხედვით" (იდეის ავტორი-გაშუქდა ტელევიზიით);
2017 წელი -ინტეგრირებული პროექტ-გაკვეთილი აფხაზეთის ისტორიის, გეოგრაფიისა და კულტურული მემკვიდრეობის შესახებ (იდეის ავტორი-გაშუქდა ტელევიზიით);
2017 წელი- ქართულ-აფხაზურენოვანი მინი სპექტაკლი „ყელში მობჯენილი მონატრება...“(გაშუქდა ტელევიზიით);
ასევე მიღებული მაქვს მონაწილეობა სხვადასხვა საგანმანათლებლო კონფერენციებში და გამოქვეყნებული მაქვს სტატიები სასკოლო-საგანმანათლებლო თემატიკასთან დაკავშირებით.
2014 წელი-კერძო, უცხოელ ინვესტორებთან დღემდე ვთანამშრომლობ წარმატებით. უცხოელი (აშშ) მიწვევით 2018 წელს ვიმყოფებოდი ჯორჯიის შტატში/ქ. ატლანტა (აშშ). ფანდრაიზინგს ვახორციელებ წარმატებით, რისი მაგალითიც არის სსიპ აფხაზეთის N2 საჯარო სკოლის სრული რეაბილიტაცია, სპორტული, კომპიუტერული ტექნოლოგიებით თუ სხვა რესურსით აღჭურვა; ზუგდიდის რაიონ სოფელ შამგონის საჯარო სკოლის კომპიუტერული ტექნოლოგიებით აღჭურვა და გარკვეული რაოდენობის ფინანსური დახმარება.
სამოდელო გაკვეთილები:
ა). V- პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი; („ნიკოლოზ გოსტაშაბიშვილი“);
ბ). V-ინოვაციური გაკვეთილი; (თემა: „მუხა“);
გ). V-პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი; („შვლის ნუკრის ნაამბობი“-„ნუ გვანადგურებ ადამიანო“);
დ).VI-პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი; („ბიჭი და ძაღლი“-„ბულინგი).
სიგელები/სერთიფიკატები:
მიღებული აქვს საპატიო სიგელი-აფხაზეთის ა/რ უმაღლესი საბჭო (2016); საქართველოს პრეზიდენტის, აფხაზეთის განათლებისა და კულტურის სამინისტროს, აფხაზეთის ახალგაზრდა შემოქმედთა კავშირის, სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის; სასკოლო საოლიმპიადე ორგანიზაციების „kings“ და „სმარტის“ მადლობის წერილები; სხვადასხვა ორგანიზაციების სიგელები და სერთიფიკატები.
ენები:
ქართული-მშობლიური გერმანული(ლექსიკონის დახმარებით)
რუსული-თავისუფლად
კომპიუტერული უნარ-ჩვევები:
Microsof office; Word; Excel; Powerpoint.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
მთავარი
მიუხედავად სირთულეებისა, რომლებიც თან ახლავს მასწავლებლის ყოველდღიურ საქმიანობას, გაკვეთილზე იმ რწმენით შევდივარ, რომ სწავლა/სწავლება დიდი ...
-
მიუხედავად სირთულეებისა, რომლებიც თან ახლავს მასწავლებლის ყოველდღიურ საქმიანობას, გაკვეთილზე იმ რწმენით შევდივარ, რომ სწავლა/სწავლება დიდი ...
Комментариев нет:
Отправить комментарий