დამრიგებელი:
დამრიგებელი
1. საჯარო სკოლაში ყველა კლასს უნდა ჰყავდეს დამრიგებელი. დამრიგებელი უნდა იყოს იმავე სკოლის პედაგოგი.
11. რეკომენდებულია მცირეკონტინგენტიან სკოლაში ერთ დამრიგებელს ჰყავდეს არანაკლებ 10 მოსწავლისა, გარდა იმ შემთხვევისა, თუ სკოლაში მოსწავლეთა ჯამური რაოდენობა 10 მოსწავლეზე ნაკლებია. დაუშვებელია ერთი კლასის/კლასკომპლექტის მოსწავლეებს ჰყავდეთ სხვადასხვა დამრიგებელი.
2. დამრიგებლის მუშაობის მიზანია, დაეხმაროს მოსწავლეებს ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევაში, პიროვნული, ზნეობრივი, გონებრივი და ფიზიკური შესაძლებლობების განვითარებაში; დამრიგებელი ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას, უნდა უვითარებდეს მათ დემოკრატიულ ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო ცნობიერებას და ეხმარებოდეს მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების გააზრებაში.
3. დამრიგებლის მოვალეობებია:
ა) გააცნოს მოსწავლესა და მის მშობელს/კანონიერ წარმომადგენელს (შემდგომში მშობელი) მათი უფლებები და მოვალეობები (სკოლის შინაგანაწესი, მოსწავლის ეთიკის კოდექსი, სასკოლო სასწავლო გეგმის შესაბამისი საკითხები და სხვ.);
ბ) რეგულარულად ჩაატაროს სადამრიგებლო საათი. სადამრიგებლო საათის მიზანია მოსწავლის კრიტიკული, ანალიტიკური და შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება. სადამრიგებლო საათის ფარგლებში დამრიგებელმა ასაკის შესაბამისად უნდა იმუშაოს შემდეგ მიმართულებებზე:
ბ.ა) პიროვნული და მორალური განვითარება;
ბ.ბ) გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება;
ბ.გ) მეწარმეობის უნარების განვითარება;
ბ.დ) ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია;
ბ.ე) უსაფრთხოება და ძალადობისგან თავისუფალი სკოლის პოპულარიზაცია;
ბ.ვ) მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების ამაღლება;
ბ.ზ) თვალსაწიერის გაფართოება.
ბ1) ამ პუნქტის „ბ“ ქვეპუნქტით გათვალისწინებული მიმართულებების ფარგლებში დაწყებით კლასებში (I-IV კლასები) არანაკლებ კვირაში ერთხელ ჩაატაროს კითხვის საათი, რომელიც ორიენტირებული იქნება წიგნიერების კომპეტენციის გაძლიერებაზე შემდეგი მეთოდებით:
ბ1.ა) კითხვის ტექნიკის გაძლიერებით;
ბ1.ბ) წაკითხულის განხილვა-გააზრებით;
ბ1.გ) ანალიზის უნარის განვითარებით;
ბ1.დ) მსჯელობის უნარის განვითარებით;
ბ1.ე) პრეზენტაციის უნარის განვითარებით;
ბ1.ვ) შემოქმედებითი უნარების განვითარებით და სხვ.
ბ2) (ამოღებულია - 27.10.2015; №145/ნ);
ბ3) X კლასში სადამრიგებლო საათის ფარგლებში იმუშაოს ცხოვრების ჯანსაღი წესისა და სამოქალაქო ცნობიერების განვითარების თემატიკაზე.
გ) დაეხმაროს მოსწავლეს აკადემიური თუ სასკოლო გარემოში წამოჭრილი სხვადასხვა პრობლემის გადაჭრაში;
დ) იყოს შუამავალი მოსწავლეს, მშობელსა და მასწავლებელს შორის პრობლემების წარმოქმნის შემთხვევაში;
ე) რეგულარულად (მინიმუმ თვეში ერთხელ მაინც) მიაწოდოს მშობელს ინფორმაცია მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, დისციპლინის, პიროვნული პრობელემებისა თუ წარმატებების შესახებ. დაუშვებელია ერთი მოსწავლის დისციპლინისა და აკადემიური მიღწევის შესახებ სხვისი თანდასწრებით საუბარი;
ვ) საჭიროების შემთხვევაში, შეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს მას მოსწავლესთან და სკოლაში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებული ინფორმაცია;
ზ) (ამოღებულია - 03.09.2013, №126/ნ);
თ) V-XII კლასებისთვის წელიწადში მინიმუმ ერთხელ (სასწავლო წლის ბოლოს) გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, გაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი მასწავლებლებისგან მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე და დაწეროს თითოეული მოსწავლის მოკლე დახასიათება. დახასიათებაში აღწერილი უნდა იყოს მოსწავლის ძლიერი მხარეები, მისი წარმატებები როგორც აკადემიური, ასევე სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მოსწავლის მონაწილეობა წრეებში, სპორტულ შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში; დახასიათებაში ასევე გაანალიზებული უნდა იყოს ყველა ის საკითხი, რომელიც მნიშვნელოვანია (ან არსებითია) მოსწავლის კოგნიტური (შემეცნებითი), ფიზიკური, ემოციური და სოციალური განვითარებისათვის. ეს ინფორმაცია ყოვეწლიურად უნდა მიეწოდოს მშობელს კომუნიკაციის ნებისმიერი ფორმით (პირადი შეხვედრისას, ელექტრონული ფოსტის საშუალებით და სხვ.).
ი) მოსწავლის სხვა სკოლაში გადასვლის შემთხვევაში, დამრიგებელმა უნდა მოამზადოს ინფორმაცია მისი აკადემიური მიღწევისა და გაკვეთილებზე დასწრების შესახებ მოსწავლის პირად საქმეში შესატანად.
4. დამრიგებლის მუშაობა ეყრდნობა შემდეგ პრინციპებს:
ა) სრულფასოვანი აღზრდა - სააღმზრდელო მუშაობა მიმართული უნდა იყოს პიროვნების ფიზიკური, კოგნიტური (შემეცნებითი) და ემოციურ-სოციალური განვითარებისაკენ;
ბ) მოსწავლის შესაძლებლობების გამოვლენა - დამრიგებლის ფუნქციაა მოსწავლის პოტენციური ძალების ამოქმედება და მათი ნიჭისა და შესაძლებლობების გამოვლენისათვის სათანადო პირობების შექმნა;
გ) მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარება - დამრიგებელმა მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად საშუალება უნდა მისცეს მათ მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები და სხვ.) დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში. დამრიგებელმა მაქსიმალურად უნდა გაითვალისწინოს მოსწავლეთა ინტერესები;
დ) თანამშრომლობის პრინციპი – დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან უნდა ემყარებოდეს თანამშრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას.
ე) საჯარო სკოლის დამრიგებელმა მუშაობის პროცესში უნდა გამოიყენოს საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს (შემდგომში - სამინისტრო) და საჯარო სამართლის იურიდიული პირების მიერ შემუშავებული და/ან რეკომენდებული შესაბამისი მეთოდური სახელმძღვანელოები და გზამკვლევები.
კითხვარი მშობლებს!
ძვირფასო მშობლებო, იმისათვის, რომ თქვენი შვილების მიდრეკილებები, ოცნებები, ინტერესები და უნარები უკეთ გავიგო, გთხოვთ შეავსოთ თქვენთვის შედგენილი კითხვარი:
კითხვარი მშობლებს:
1. თქვენი სახელი, გვარი---------------------------------------------------------------------------
2. მოსწავლის სახელი, გვარი----------------------------------------------------------------------
3. თქვენი სამსახური--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. არის თუ არა ოჯახი მრავალშვილიანი (3 და მეტი შვილი)?--------------------------------
5. აქვს თუ არა მოსწავლეს თავისი ოთახი, სამეცადინო კუთხე ან მაგიდა?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. გთხოვთ რამდენიმე სიტყვით დაახასიათოთ თქვენი შვილი ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. მის რომელ თვისებას მიიჩნევთ
· განსაკუთრებით დადებითად?----------------------------------------------------
· განსაკუთრებით უარყოფითად?---------------------------------------------------
8. ოჯახის რომელ წევრთანაა ყველაზე ახლოს?-------------------------------------------------
9. გეხმარებათ თუ არა საოჯახო საქმიანობაში? (დააკონკრეტეთ)----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. საქმიანობა, რომელსაც ყველაზე დიდი ხალისით და მონდომებით ასრულებს--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11. თანატოლებთან ურთიერთობისას რა თვისებებს ამჟღავნებს?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12. აქვს თუ არა გამორჩეულად საყვარელი საგანი ან საგნები?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13. დაახლოებით რამდენ დროს უთმობს მეცადინეობას?--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14. ჭირდება თუ არა მითითება დაჯდეს სამეცადინოდ?---------------------------------------
15. რომელი საგანი (ან საგნები) უჭირს, როგორ ფიქრობთ, რატომ?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
16. ეხმარებით თუ არა გაკვეთილების მომზადებაში, რა ფორმით?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17. დაგყავთ თუ არა დამატებით კერძო მასწავლებელთან, რომელ საგანში(საგნებში), რატომ?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
18. სასკოლო ცხოვრების გარდა რით არის დაკავებული, დადის თუ არა ხელოვნების ან სპორტის რომელიმე სახეობაზე?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
19. როგორ ატარებს თავისუფალ დროს?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
20. რაზე ოცნებობს?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21. როგორი ურთიერთობა გაქვთ შვილთან?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22. წახალისების რა ფორმებს მიმართავთ ?-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
23. დასჯის რა ფორმებს იყენებთ ?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
24. პრობლემა, რომელსაც აწყდებით მასთან ურთიერთობისას----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
25. როგორ ფიქრობთ, როგორ უნდა დაგეხმაროთ სკოლა ამ პრობლემის მოგვარე-ბაში?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
26. თქვენი სურვილები, მოლოდინები, რომელიც გინდათ, რომ კლასის დამრიგე-ბელმა გაითვალისწინოს მომავალში---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
27. დამატებით რისი თქმა გსურთ თქვენი შვილის შესახებ?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28. თქვენი ტელეფონის № --------- ----- ------ -------
მოსწავლის კითხვარი
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მოსწავლეს
1. როგორი მოსწავლე გინდათ რომ იყოთ?
2. როგორი სკოლა გინდათ რო გქონდეთ?
3. რით შეაფასებდით მასწავლებელს?
4. მოგწონთ თუ არა ეროვნული სასწავლო გეგმა (შეფასების სისტემა,მე-12 კლასი,გამოცდები და სხვა)
5. ხშირად უნდა მოდიოდეს თუ არა თქვენი მშობელი სკოლაში?დაასაბუთეთ
6. თქვენს პრობლემებზე ესაუბრებით თუ არა კლასის დამრიგებელს და რატომ? თუ არ გსურთ,რატომ? ახსენით
7. თქვენი აზრით ,აკმაყოფილებს თუ არა ჩვენი სკოლა თქვენს მოთხოვნებს?
8. არიან თუ არა მშობლები დაინტერესებული თქვენი აკადემიური მოსწრებით და მოგწონთ ეს?
9. რისი შეცვლა გსურთ სკოლაში?
10. მკაცრად უნდა იცავდეს თუ არა მოსწავლე ქცევის კოდექსს სკოლაში და რომელი პუნქებს ანიჭებთ უპირატესობას?
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მშობელს
1. მოგწონთ თუ არა დღევანდელი სკოლა და თუ მოწონთ რატომ? თუ არ მოგწონთ რატომ?
2. როგორი მასწავლებელი გინდათ რომ ასწავლიდეს თქვენს შვილს?
3. როგორი უნდა იყოს სკოლის მოსწავლე?
4. მოგწონთ თუ არა ეროვნული სასწავლო გეგმა (შეფასების სისტემა,გაკვეთილების საათობრივი განაწილება,მე-12 კლასი,გამოცდები და სხვა)
5. რას შეცვლიდით სკოლის ცხოვრებაში?
6. გაქვთ თუ არა სურვილი,რომ დაესწროთ გაკვეთილებს,მოუსმინოთ თქვენს შვილს და ესაუბროთ თქვენი შვილის პრობლემებზე საგნის პედაგოგს ?
7. ხშირად უნდა მოდიოდეს თუ არა თქვენი მშობელი სკოლაში?დაასაბუთეთ
8. რა სიახლის დანერგვას ისურვებდით სკოლაში მშობელთა ჩართულობასთან დაკავშირებით?
9. როგორი ხასიათის საუბრებს ისურვებდით მშობელთა კრებებზე?
10. ასრულებს თუ არა თავის ფუნქციას მშობელთა სათათბირო ან კომიტეტი და რისი გაკეთება შეიძლება უკეთ?
კითხვარი მოსწავლეს
1. რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ საკუთარი თავი–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. საკუთარი ხასითის ამ თვისებას მივიჩნევ
ა) განსაკუთრებით დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. ოჯახის წევრებიდან უფრო ახლოს ვარ ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით ვაკეთებ –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. ოჯახში დაკავებული ვარ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. პრობლემა, რომელსაც ვაწყდები კლასელებთან ან მასწავლებლებთან ურთიერთობისას––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. ფიქრობ, ამ პრობლემის მოგვარებაში უნდა დამეხმაროს (ჩაწერეთ კონკრეტული ადამიანი და როგორ გინდა დაგეხმაროს) –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. ჩემთან ურთიერთობისას მასწავლებლებმა უნდა გაითვალისწინონ:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. მიადვილდება( საგანი ან საგნები) –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– შესწავლა, იმიტომ, რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. მიყვარს ეს საგანი(საგნები)––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
იმიტომ , რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
11. ჩემი პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით
ა) კმაყოფილი ვარ ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) არა ვარ კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
12. თავისუფალ დროს –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
13. ჩემი აზრით, შარშანდელთან შედარებით სასკოლო და, ზოგადად, ჩემს ცხოვრებაში შეიცვალა შემდეგი :–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
14. ჩემი მიზანია –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
15. რას ვაკეთებ მიზნის მისაღწევად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
16. რა მიშლის ხელსს მიზნის მიღწევაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
17. საქციელი, რომლითაც ყველაზე უფრო ვამაყობ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
18. საქციელი, რომლის გახსენებისას ძალიან მრცხვენია––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
19. ჩემი ნება რომ იყოს სასკოლო ცხოვრებას შევცვლიდი ასე––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
20. სურვილები,მოლოდინები, რომელიც მინდა კლასის დამრიგებელმა გაითვალისწინოს მომავალში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მშობლებს
1. რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ თქვენი
შვილი–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. მისი ხასითის რომელ თვისებას მიიჩნევთ
ა) განსაკუთრებით დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. ოჯახის რომელ წევრთანაა უფრო ახლოს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით აკეთებს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. რითი ინტერესდება, რითი გეხმარებათ ოჯახში?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. პრობლემა, რომელსაც აწყდები მასთან ურთიერთობისას–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. როგორ ფიქრობთ, როგორ უნდა დაგეხმაროთ სკოლა ამ პრობლემის მოგვარებაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. თქვენი აზრით, რა შეიცვალა შარშანდელთ ან შედარებით თქვენი შვილის სასკოლო, ზოგადად, ცხოვრებაში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. როგორ ატარებს თავისუფალ დროს?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. ჩემი შვილის პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით
ა) კმაყოფილი ვარ –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– ბ) არა ვარ კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
11. თქვენი სურვილები,მოლოდინები, რომელიც გინდათ კლასის დამრიგებელმა გაითვალისწინოს მომავალში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
სსიპ აფხაზეთის N2
საჯარო სკოლა
VII კლასი
დამრიგებელი ნანა
ჯალაღონია
ა ნ
გ ა რ
ი
შ ი
VII კლასში, ირიცხება 8 მოსწავლე. 4 ვაჟი, 4 გოგონა. აქედან 2 სოციალურად დაუცველი, 1 დევნილი სამაჩაბლოდან, 2 აფხაზეთიდან, სსსმ მოსწავლე კლასში არ ირიცხება.
ვფიქრობ 2018-2019 სასწავლო წელი დადებითი
შედეგებით დასრულდა, თუმცა უკეთესიც შესაძლებელი იყო. ჩავატარე სამჯერ მშობელთა
კრება, თუმცა აღვნიშნავ, რომ ბოლო მშობელთა კრებაზე დასწრება იყო მინიმალური,
ამიტომ გადავწყვიტე მათთან მუდმივი კონტაქტისთვის შემექმნა ჯგუფი მშობლებისთვის,
სადაც ყველა საჭირო ინფორმაციას ვათავსებ, მათ შორის მოსწავლეთა აკადემიურ
მოსწრებას. აქვე აღვნიშნავ, რომ თითოეულ მოსწავლესთან მიმართებაში ანონიმურობა დაცულია.
სისტემატურად ვაცნობ მათ შედეგებს, ვესაუბრები გარკვეულ სირთულეებზე/მიღწევებზე,
რომელიც წამოიჭრა პირველ და მეორე სემესტრში, როგორც მოსწავლეთა სწავლის, ასევე
დისციპლინის კუთხით. გავაცანი, რას
ვგეგმავ მომავალ წლის განმავლობაში. განსაკუთრებით ვთხოვე მშობლებს უფრო მეტად
დაინტერესდნენ ბავშვების დაინტერესების სფეროთი, ისაუბრონ მათთან და ჰქონდეთ
მეგობრული ურთიერთობა.
კლასი ჩართული იყო შიდასასკოლო ღონისძიებებში და
კონკურსებში. მოსწავლეთა გარკვეული რაოდენობა ჩართული იყო
სხვადასხვა საგნის ოლიმპიადებში (სულ ორი გოგონა). მთელი სემესტრის განმავლობაში ვატარებდი საკლასო
შეხვედრებს, საუბრებს, დისკუსიებს:
1) სწავლა-სწავლების
ხარისხის ამაღლება;
2) მოსწავლეთა ფიზიკური
და გონებრივი განვითარებისათვის სრულყოფილი და უსაფრთხო გარემოს შექმნა;
3) სამოქალაქო
აქტივობისა და საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის (სამართლიანობა, ტოლერანტობა,
ჯანსაღი ცხოვრების წესი) ჩამოყალიბება.
ამ საკითხების გათვალისწინებით ტარდებოდა კლასის საათები (ჩვენი უფლებები და
ვალდებულებები, კონფლიქტების მოგვარება; ჯანსაღი კომუნიკაცია; არა ძალადობას; შრომა აკეთილშობილებს ადამიანს...), დისკუსია
(„რატომ უნდა ვისწავლო“, ვარ მე მეამბოხე?“),
კონკურსი მხატვრულ კითხვაში, ნახატების კონკურსი თემაზე: „მოწევა კლავს! ახალი წლის კედლის გაზეთი. გოგონები ჩართულები
იყვნენ სკოლის ბაზაზე მოქმედ „ჭრა-კერვის“
საწრეო სამუშაოებში. (ყველა აქტივობის ფოტომასალა ატვირთულია ბლოგზე).
მე-2 სემესტრის
მიწურულს ჩატარდა სასკოლო, წლიური გამოცდები. შედეგების მიხედვით ყველა მოსწავლემ
გადალახა მინიმალური ზღვარი.
კლასში არიან
რთული მოსწავლეები, რომლებთანაც მუდმივად სამუშაოა. მიხდებოდა ინდივიდუალურად შეხვედრები მათთან და
მათ მშობლებთან.
კლასში
რამდენიმე მოსწავლესთან მიმართებაში გამოკვეთილი
აკადემიური სისუსტე, ვფიქრობ მშობელთა უყურადღებობით, სოციალური სიდუხჭირით (მუშაობენ) არის
განპირობებული, რაც ცხადია უარყოფითად
მოქმედებს მოსწავლის ცოდნის ხარისხზე, რადგან მათი უმრავლესობა ოჯახური პირობების
გამო სრულფასოვნად ვერ ახერხებს თვითრეალიზებას.
მომავალი წლიდან დაგეგმილი მაქვს საინტერესო ღონისძიებები, რომლებიც უფრო
გაააქტიურებს მოსწავლეებს, დაუბრუნებს მათ
საკუთარი თავის რწმენას და ვფიქრობ გააუმჯობესებენ სწავლის ხარისხს, ცხადია
მშობელთა ჩართულობით.
წლიური შეფასება -2018-2019 სასწავლო წელი
სსიპ აფხაზეთის N2 საჯარო
სკოლა
VII-კლასი
მოსწავლის პ/ნ
|
ქართული
|
მათემატიკა
|
ინგლის.
|
რუსული
|
გეოგრ.
|
ისტორ.
|
საბ. მეც.
|
ხელოვ.
|
მუსიკა
|
სპორტი
|
წლიური
|
|
.....515
|
10
|
10
|
10
|
9
|
10
|
10
|
9
|
10
|
10
|
ჩთ
|
9, 7 /10ქ
|
|
.....760
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
7
|
ჩთ
|
6,3 / 6 ქ
|
|
.....535
|
6
|
6
|
5
|
6
|
6
|
6
|
6
|
8
|
7
|
ჩთ
|
6, 2 / 6 ქ
|
|
.....301
|
6
|
6
|
5
|
5
|
6
|
6
|
6
|
8
|
9
|
ჩთ
|
6, 3 /6 ქ
|
|
.....158
|
9
|
10
|
10
|
8
|
10
|
10
|
9
|
10
|
10
|
ჩთ
|
9, 5 /10 ქ
|
|
.....710
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
ჩთ
|
10
ქ
|
|
.....398
|
7
|
9
|
6
|
7
|
8
|
8
|
8
|
7
|
8
|
ჩთ
|
7, 5/ 8 ქ
|
|
.....411
|
7
|
6
|
5
|
6
|
6
|
6
|
6
|
8
|
7
|
ჩთ
|
6,3// 6 ქ
|
|
დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი
#
|
პირობა
|
რეგულარულად
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასოდეს
|
1
|
ვზრუნავ ეფექტურ სასწავლო გარემოს შექმნაზე
| ||||
2
|
ვაკვირდები მოსწავლეთა აკადემიურ შეფასებას
| ||||
3
|
ვაკვირდბი რამდენად იცავენ
მოსწავლეები ქცევის წესებს
| ||||
4
|
ვიზიარებ მოსწავლეთა შეხედულებებსა და შენიშვნებს
| ||||
5
|
ვიკვლევ კლასში შექმნილ პრობლემის მიზეზებს და ვსახავ გამოსწორების გზებს
| ||||
6
|
ვთანამშრომლობ მშობლებთან
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий